25 Kasım 2008 Salı

Yonja.com

Gündüzü bu kadar erken beklemiyordum. Gece çoktan terk etmişti mekânımı. Boşluğa süzülmüş güneş ışığında uçuşan tozlar her an burnuma doluşacakmış gibi hissettim. İçim daraldı. Akşamdan kalmaydım. İhtiyacım olan şey iyi bir s*çmak olabilirdi. Ve de bunu yapmak için biran bile gecikemezdim. Tuvalete koştum. Sifon sesini duyduğumda artık rahatlamıştım. İç huzurum anlatılmaz derecede beni avuturken kanımdaki alkolün etkileri dumanın verdiği mutluluk ve huzur hala vücudumda uyuşmalara sebep oluyor. Kendimi deliliğe vurup birkaç egzersiz hareket yaptım. Bu beni kendime getirmeye yetti. Ayak seslerimin yankılandığı odada birkaç tur atıp ne yapacağımı düşündüm sonra. Meteliksiz kaldım. Birazdan karnım guruldamaya bile başlayabilirdi. Evde mideye indirmeye dair hiçbir şey yok bir parça ekmek ve dibinde iki yudum şarap kalmış şişe dışında. Ekmek şarap..dün gece hatırımda,bol kırmızıyı yani pelini konuştugumuz düngece..sonra tepkili nevale düş dalgını.. saat ilerliyordu düş dalgınının edepli halleri benimse en edepsiz halim tartışıyorduk yada bişeyleri savunduk s*ktiri b*ktan bi muhabbetti belkide bilmiyorum hatırımda kalan çokca az şey var zaten. Yonja,pelin,kırmızı,,jaded.. çokmu konuşulması gereken şeylerdi.*? hayır.. gereksizdide neden bukadar çok ve süresi uzun tutulmuş bi muhabbet oldu bilmiyorum. kafam hala t*şak gibi yoruldum herseyden sanırım.. bu yonja ve bukadar çok tanımak herkesi ve tanınmak aynı şekilde s*kip atıyor beni başka bişey degil.. ben gittim yonjadan tamamen koptum ama bırakmadınız istediniz hep geldim öyleyse herzaman ve herseye hazırlıklı oldum hadi k.iskenderin dedigi gibi ananızın *mıyım s*kin beni ozaman..

Hiç yorum yok: