25 Kasım 2008 Salı

K. iskender..

Size öğreteceğimiz çok şey var cinlerle öcülerle bizim g*tünden aşk akan gözünü b*k bürümüş sümüklü, sidikli insanlar..! siz orda t*şşağınızı kaşırken yeni bir tüzük çıkarttık tanrıyla biz iki deliği olmayanı adamdan saymıyoruz artık herkes kendine bir matkap bulsun kalın ve iyi delicisinden ve ince bağırsağına kıyametten sonra patlayacak pilsiz bir bomba koysun.. "Sizin hiç bağırsağınız yırtıldı mı? benim bir kere yırtıldı, kel oldum g*tüme tampon tıktılar, yağlayıp bağladılar g*tümden ummazdım bunu, kel oldum siz hiç s*kilirken ağladınız mı?" hayatın suyunu sömürüp bir kenara attınız hep sizin suçunuz işte uzay boşluğundaki bu uçsuz bucaksız çöp yığınları.. herşey gibi bunu da unuttunuz; hayatın kabuğundaki paslı, şizofren anlamı, budur bönlüğünüze sebep oysa hamam böcekleri gibi onun da kabuğundadır vitamini.. babama ben öğrettim cüz'i fiyata fiyakalı bir Kız olmayı o da bana lağım faresi mesleğini icra etmeyi ve Orgazm olmaya calışırken geç boşalmayı... "Senin y*rrağın kalın döllerin beyaz git kendini becer canım git biraz" İsa anlamıştır artık piç olduğunu ve kimse bağışlamaz ona soyadını ve asıl öğreten Micheal Jackson'dır ona arap bir babadan sarışın doğmayı acaba kim şıkıştırdı Jerussalem'de köşeye çıtır, bakire Meryem anayı? Ey ahali! yasaklanmıştır bundan sonra tanrıların masum kızlarımıza sarkması ve babası olamayacağı bir çocuğa onları hamile bırakması ve yasaktır artık iyilerin oturup hergün kötülerden dem vurması defterini düreriz onların da belki "iyiler'e bir-ki,,bi de benimki" anladım ki hayatın anlamıymış yediğim kalın kamışlar kalbimi g*tüme tıkıp kaslı, azgın adamlar bana yapışkan bir ninni fısıldamışlar ey insan dölü git var işine işin, bir köşesini kemirmekse dünyanın sıçanlar daha beceriklisi bu ısrarlı hummanın sen yine de vazgeç genlerini temize çekmekten kıllı bacak aralarında işveli bir yumurtanın rahat etsin artık geçmişin kollarında yorgun adenin, kaltak timin, yaşlı guanin bunlar DNA'an değil senin boynundaki idam ipin..!

Hiç yorum yok: