25 Kasım 2008 Salı

MÜJgan..

Havada aşk kokusu var.. dün yagan yagmur, vıcık vıcık olan müjgan çoktan kurudu. şimdi havada müjganda oldukca rahat ben üşüyorum.kalın çizgili çoraplarım ayagımda şarabımı yudumluyorum.oysa çevirmeden tek başına dumanlanıyor. demleniyoruz kimse yok.. müjgan var ama oda yok gibi son günlerde. içim sıkılıyor boğuluyorum. kaçmak lazım diyorum gitmeyi planladıgım hiç bi yere gelmiyor benimle. zaten gittigim tüm yolculuklarda hep yalnızım.. birşey degişmiyor.boğulmaya devam ediyorum pink Floyd olsun bu gece diyorum janis joplin de ısrar ediyor yine onun istedigi oluyor.. olmayacak böyle müjgan!. boğuluyorum... vedalaşmanın güzel yanları vardır müjgan kavuşmayı beklersin. beyninde hüzünlü bir şarkı çalar who will love me now... mesela yani şart degil aslında vedalasmakta..

Hiç yorum yok: